De eerste stapjes op het eiland. - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Thirza & Anne - WaarBenJij.nu De eerste stapjes op het eiland. - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Thirza & Anne - WaarBenJij.nu

De eerste stapjes op het eiland.

Blijf op de hoogte en volg Thirza & Anne

31 Januari 2014 | Bonaire, Bonaire

Bepakt en bezakt komen we met onze koffers op Schiphol aan. Niet de koffers wegen van te voren natuurlijk.. Oeps drie kilo en een gitaar te zwaar. Onze puppy ogen mochten niet baten. Spullen in vertrouwen afgeleverd, op naar de douane. Na het hug-, huil- en zwaaimoment lieten we onze familie en vrienden achter.

We vlogen met KLM en werden continue bediend door gezelligachtige homo mannetjes. We hebben ongeveer het halve vliegtuig gesproken want 12 uur zitten is voor ons natuurlijk niet te doen. Daarbij moeten wij onze reputatie als SPH'er natuurlijk hoog houden.

Om 20:10 werden we door Tamara(coordinator van de instelling) opgehaald op het vliegveld van Bonaire. Het was al wel donker maar het was nog heerlijk warm en een lekkere bries woeide door onze vermoeide haartjes. Tamara was gelijk heel lief en ze had alvast wat inkopen voor ons gedaan. We zijn met haar naar onze appartementen gereden. Wat ons gelijk opviel(naast de warmte) waren de gekleurde huizen. Het ziet er allemaal heel lief en gemoedelijk uit. Tamara bracht ons naar onze appartementen in NIkoboko zuid in Kralendijk. Onze huisbaas heet Hecky, vraag ons niet waarom, hij had er trouwens wel een voor zijn huis staan dus dat is heel fijn. Hij komt ietwat flamboyant over met z'n Antilliaanse accent en z'n dushi, dushi gebabbel.

We hebben allebei een heerlijk huisje met wifi en airco, super fijn. Na de rondleiding hebben we nog een stukje over het eiland gereden om een indruk te krijgen van het eiland. We waren kapot om 23:30 Bonairiaanse tijd. Ons hoofd dacht namelijk nog dat het half 5 's nachts was, Nederlandse tijd. We waren dan ook om 5 uur hier wakker.. We wennen er snel genoeg aan..

Vanmorgen zijn we naar de zee geweest, oooh die was zo mooi blauw! Zo fijn, echt.

We houden jullie posted!

Liefs,
Thirza en Anne

• 02 Februari 2014 - 00:31

Krista:

Awesooome. Al over de jetlag heen?!?!

• 03 Februari 2014 - 15:09

Anne:

Heey liefje!

Uhm nou het wordt steeds beter.. De eerste dag werden we om 4 uur in de nacht wakker. Elke nacht slapen we een uur langer door. We zijn net babytjes die proberen door te slapen..

• 18 Februari 2014 - 20:20

Wendy:

Hey!!! Leuk om te lezen over bonaire!!! Ik wordt weer jaloers haha. Studeren jullie toevallig af bij pastor ramiro? ?
    Succes!!!!

Thirza & Anne

Hallo lieve mensen, Wij zijn Thirza Klingenberg en Anne Rommers twee enorm enthousiaste SPH'ers op zoek naar het avontuur op de Antillen. We zullen daar ons onderzoek gaan uitvoeren en de omgeving gaan verkennen. Wij nemen jullie graag allemaal mee naar Bonaire maar dat gaat helaas niet... Van KLM mogen wij max. 23 kg per persoon mee torsen in onze koffertjes. Om jullie wel op de hoogte te houden van onze belevenissen, schrijven wij gedurende de drie maanden dat wij weg zijn regelmatig een blog op deze site. Geniet ervan! Liefs van ons

Actief sinds 11 Jan. 2014