Ta hasi kalor! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Thirza & Anne - WaarBenJij.nu Ta hasi kalor! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Thirza & Anne - WaarBenJij.nu

Ta hasi kalor!

Door: Thirza

Blijf op de hoogte en volg Thirza & Anne

11 April 2014 | Bonaire, Bonaire

Beste mensen die het nog steeds leuk vinden om onze blog te lezen,

onze reis en avontuur zit er al bijna weer op... oja. en het is heet hier, ta hasi kalor! En dat ga ik missen in Nederland, dat weet ik nu al! Dit prachtige, heerlijke weer. 's Ochtends wakker worden en weten dat het mooi weer gaat worden, geweldig!

29 april stappen we weer in het vliegtuig dat ons eerst naar Curacao zal brengen en vanuit daar vliegen we terug naar Nederland. De terugreis is nog een avontuur op zich waar ik nu al naar uitkijk: 's ochtens om 10.00 uur vertrekken en een dag later om 07:00 uur aankomen in Nederland, hopi bon (not)! Maar ook dat zullen we wel weer overleven.

De tijd hier is ontzettend snel voorbij gegaan, ik kan nog steeds niet beseffen dat we over iets meer dan twee weken weer terug vliegen en dit prachtige eiland achter ons laten. Aan de ene kantheb ik heel erg veel zin om straks weer terug te zijn in Nederland en iedereen weer te zien maar stiekem vind ik hier weggaan ook niet leuk.

Met ons onderzoek schiet het op! We zijn nu hard aan het werk met het schrijven van een implementatieplan en dat schiet al heel aardig op. Zo werken we af en toe in het kantoor in de kerk van onze afstudeerbegeleider omdat we daar lekker in de airco zitten en minder afleidingen hebben.

Op het ontzettend lieve hondje na die ons tegemoet kwam rennen toen we bij de kerk aankwamen en buiten bleef wachten tot ik weer naar buiten liep. Ik moest even wat van huis halen en hij liep gezellig met mij mee, op de hoek van de straat bleef hij wachten tot ik terug kwam en liep weer mee naar de kerk. Heel even wilde ik hem zo graag mee nemen naar Nederland, niet omdat hij zo mooi was maar omdat hij zo goed luisterde. Maar ik ben bang dat mijn ouders niet zitten te wachten op een hond in huis.. helaas.

Vorig weekend heeft Anne haar verjaardag gevierd, en wat is er nou mooier dan dat doen op het strand met een bbq erbij?! Dat zien we in Nederland niet zo vaak gebeuren.

We zijn ondertussen ook nog een weekendje naar Curaçao geweest om klasgenootjes daar te ontmoeten. Het was best lekker om er even uit te zijn en het idee te hebben 'op vakantie' te zijn. Curaçao is in vergelijking met Bonaire heel erg anders en een stuk drukker. Toch hebben we ons er prima vermaakt en was het leuk om klasgenoten te zien :)

De laatste weken zullen we hard bezig zijn met ons afstudeeronderzoek, maar ook met de laatste dingen op het eiland verkennen en genieten van de tijd hier met de mensen om ons heen.

Groeten vanaf Bonaire voor jullie! Ayo!

  • 18 April 2014 - 16:57

    Hedzer Van Der Kooi:

    Beste Anne en Tirza,

    Goede Paasdagen gewenst, succes de laatste weken, hartelijke groeten Hedzer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thirza & Anne

Hallo lieve mensen, Wij zijn Thirza Klingenberg en Anne Rommers twee enorm enthousiaste SPH'ers op zoek naar het avontuur op de Antillen. We zullen daar ons onderzoek gaan uitvoeren en de omgeving gaan verkennen. Wij nemen jullie graag allemaal mee naar Bonaire maar dat gaat helaas niet... Van KLM mogen wij max. 23 kg per persoon mee torsen in onze koffertjes. Om jullie wel op de hoogte te houden van onze belevenissen, schrijven wij gedurende de drie maanden dat wij weg zijn regelmatig een blog op deze site. Geniet ervan! Liefs van ons

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 2193
Totaal aantal bezoekers 8371

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 30 April 2014

Bonaire a aventura

Landen bezocht: